Ochrona danych osobowych - Urząd Miejski w Miękini

Burmistrz przyjmuje w środy, rezerwacja wizyty pod nr tel. 71 735 92 16

Wyszukiwarka

Przejdź do: BIP
Przejdź do: Facebook
Przejdź do: Wersja kontrastowa serwisu
Przejdź do: RSS


Oficjalny serwis internetowy
Gminy Miękinia

Menu główne


Menu poziome

Ochrona danych osobowych

Marek Herejczak
Inspektor Ochrony Danych
iod@miekinia.pl

Klauzula informacyjna


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy Miękinia, ul. Kościuszki 41 55-330 Miękinia.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Marka Herejczaka, z którym można się kontaktować w formie pisemnej, za pomocą poczty elektronicznej, na adres: e-mail: iod@miekinia.pl
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności, w celu;
- wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO)
- realizacji ustawy z dnia 14.06.1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia).
4. Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- w przypadku realizacji przetwarzania w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO część Państwa powyższych uprawnień może nie przysługiwać.
8. Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
9. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
Liczba odwiedzin: 107

Stopka

Płatności online
Zamknij