Dostępność - Urząd Miejski w Miękini

Burmistrz przyjmuje w środy, rezerwacja wizyty pod nr tel. 71 735 92 16

Wyszukiwarka

Przejdź do: BIP
Przejdź do: Facebook
Przejdź do: Wersja kontrastowa serwisu
Przejdź do: RSS


Oficjalny serwis internetowy
Gminy Miękinia

Menu główne


Menu poziome

Dostępność

Dane koordynatora dostępności:

Dorota Szymanska 

tel. 795-939-808

e-mail: koordynator@dostepnosci.pl

Deklaracja dostępności

Urząd Miejski w Miękini zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://www.miekinia.pl/pl/ .

Data publikacji strony internetowej: 1 stycznia 1999 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 1 stycznia 2020 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Publikowane zdjęcia, logo i inna grafika na stronie nie posiadają opisu alternatywnego lub opis ten jest niepoprawny. Znajdują się one w „Aktualnościach” na stronie głównej. Poprawa dostępności tych treści jest realizowana na bieżąco. W celu zapewnienia dostępu alternatywnego możesz skontaktować się z nami, pisząc na adres e-mail lub dzwoniąc do nas.

Występują błędy kontrastu. Głównie dotyczy to zastosowanej kolorystyki czcionki (koloru zielonego) przy publikacji artykułów na stronie (np. „więcej” lub nazwy załączników). Poprawa dostępności tych elementów będzie dokonana na bieżąco. W celu zlikwidowania błędów kontrastu możesz włączyć ułatwienia dostępu – wysoki kontrast.

Występuje błędna struktura nagłówkowa w niektórych zakładkach na stronie. Błąd dotyczy artykułów publikowanych np. w zakładce „Sołectwa”, „Atrakcje turystyczne”. Poprawa dostępności struktury strony będzie dokonana przy kolejnej aktualizacji.

Linki prowadzące do serwisów zewnętrznych otwierają się w tym samym oknie. Dotyczy to serwisów zewnętrznych np. miekinie.esesje.pl, BIP czy zakładki Miękinia TV wydarzenia. Błąd ten zostanie poprawiony przy kolejnej aktualizacji strony.

Brak dodatkowych treści tzw. „chmurek podpowiedzi”, które zawierają informacje o danym elemencie strony (tzw. tooltip). Dotyczy to informacji, które otwierają się/lub powinny otwierać się w nowym oknie, np. BIP, Jakość powietrza, Zakład Usług Komunalnych itp. Błąd ten zostanie poprawiony przy kolejnej aktualizacji strony.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji: 21 grudnia 2020 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 25 lutego 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz program WAVE.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową strony internetowej możesz zgłosić do Pawła Ziółkowskiego — e-mail admin@miekinia.pl lub telefonicznie +48 717 359 219.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W celu ułatwienia złożenia żądania zapewnienia dostępności udostępniamy Wniosek o zapewnienie dostępności, na podstawie którego możesz zgłosić potrzebę zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Wniosek należy wysłać na adres e-mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Istnieje również możliwość poinformowania nas o braku zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Możesz w tej sprawie złożyć Informację o braku dostępności. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Informację należy wysłać na adres e-mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej lub architektonicznej czy informacyjno-komunikacyjnej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa podmiotu:

  • Burmistrz Gminy Miękinia,
  • Adres: ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia,
  • e-mail: urzad@miekinia.pl .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

 

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Adres siedziby – Urząd Miejski w Miękini, ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia.

Parking: przed budynkiem urzędu znajduje się parking ogólnodostępny, na którym wyznaczono dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami. Miejsca te oznaczone w sposób pionowy i poziomy.

Wejście do budynku: podmiot posiada dwa wejścia, w tym jedno główne dla klientów urzędu. Wejście to nie posiada barier architektonicznych.

Punkt Obsługi Klienta: znajduje się na parterze w budynku. Obsługuje wszystkie sprawy załatwianie w urzędzie. Interesanci obsługiwani są również w Referacie Spraw Obywatelskich. Miejsca te są dostępne i dostosowane architektonicznie do obsługi osób ze szczególnymi potrzebami.

Dostępność komunikacyjna budynku: w budynku nie ma windy. Poszczególne kondygnacje połączone są schodami. W budynku zastosowano kontrastowe oznaczenia schodów. W urzędzie znajduje się bramka sensoryczna, która uniemożliwia korzystanie z innych pomieszczeń urzędu (niż wyznaczone do obsługi) przez klientów.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami: w budynku na parterze dostępna jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W przypadku problemów z dostępnością architektoniczną możesz skontaktować się z koordynatorem ds. dostępności pod adresem e-mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Podmiot nie posiada informacji w języku Braille’a.

W budynku nie znajduje się pętla indukcyjna.

W podmiocie można skorzystać z usługi tłumacza języka migowego.

Aplikacje mobilne

Podmiot posiada aplikację mobilną: Gmina Miękinia, dostępną pod adresem:

Pliki do pobrania:

Liczba odwiedzin: 3784

Stopka

Płatności online
Zamknij