Gospodarka Odpadami
Zgłoszenia / Interwencje
TRYB I SPOSÓB ZGŁASZANIA NIEWŁAŚCIWEGO ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEZ FIRMĘ ODBIERAJĄCĄ ODPADY KOMUNALNE LUB PRZEZ PUNKT SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
1. Uwagi dotyczące świadczonych usług należy zgłaszać w terminach liczonych od zaistnienia okoliczności:
a) do 2 dni roboczych – dla sytuacji braku odbioru odpadów z nieruchomości w wyznaczonym przez harmonogram odbioru odpadów w terminie;
b) do 5 dni roboczych - dla innych sytuacji związanych z niewłaściwym świadczeniem usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady;
c) do 2 dni roboczych – dla sytuacji związanych z niewłaściwym świadczeniem usług przez prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
2. Uwagi zgłasza właściciel nieruchomości: telefonicznie lub pisemnie lub elektronicznie poprzez numery telefonów i adresy (w tym elektroniczne) wskazane w harmonogramie odbioru odpadów komunalnych.
3. Zgłoszenie, o którym mowa w pkt. 2 powinno zawierać dane niezbędne dla ustalenia okoliczności, w szczególności:
a) Imię i Nazwisko zgłaszającego;
b) Adres nieruchomości dotyczącej reklamacji;
c) Opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
4. Reklamacje w zakresie braku odbioru odpadów z nieruchomości uznaje się za niezasadną jeśli:
a) reklamacja zostanie zgłoszona w terminie powyżej 2 dni roboczych od planowanego wywozu odpadów;
b) w przypadku braku prawidłowego oznaczenia nieruchomości numerem porządkowym;
c) innych przyczyn ujawnionych w wyniku weryfikacji zasadności otrzymanej reklamacji.
Pliki do pobrania: