Gospodarka Odpadami
Aktualności
Data dodania: 5 stycznia 2021
Opóźnienia w odbiorze odpadów komunalnych
Szanowni Państwo,
w związku z docierającymi do nas informacjami nt. braku odbioru odpadów komunalnych lub ich odbioru w terminie innym niż ten wynikający z harmonogramu, uprzejmie informujemy, że ze względu na zmianę firmy odbierającej odpady mogą wystąpić przejściowe utrudnienia w odbiorze odpadów.
W związku z powyższym zapewniamy, że pozostajemy w stałym kontakcie z Wykonawcą realizującym usługę odbioru i na bieżąco przekazujemy wszystkie Państwa zgłoszenia.
Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności.
Uwagi dotyczące świadczonych usług należy zgłaszać w terminach liczonych od zaistnienia okoliczności:
1. do 2 dni roboczych – dla sytuacji braku odbioru odpadów z nieruchomości w wyznaczonym przez harmonogram odbioru odpadów w terminie;
2. do 2 dni roboczych - dla innych sytuacji związanych z niewłaściwym świadczeniem usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady.
Uwagi zgłasza właściciel nieruchomości: telefonicznie lub pisemnie lub elektronicznie poprzez numery telefonów i adresy (w tym elektroniczne) wskazane poniżej:
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta, firmy Chemeko System –koordynator gminny.
E-mail: bok@chemekosystem.pl
Telefon: 71 349 90 71
Kontakt z urzędem Gminy Miękinia:
E-mail: reklamacje@miekinia.pl
Telefon: 71 735 92 66
Bądź poprzez elektroniczny formularz, dostępny na stronie www.miekinia.pl/odpady w folderze: Zgłoszenia/Interwencje.
Każde zgłoszenie musi zawierać dane niezbędne dla ustalenia okoliczności, w szczególności:
• Imię i Nazwisko zgłaszającego;
• Adres nieruchomości dotyczącej reklamacji;
• Opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności.
Uwagi dotyczące świadczonych usług należy zgłaszać w terminach liczonych od zaistnienia okoliczności:
1. do 2 dni roboczych – dla sytuacji braku odbioru odpadów z nieruchomości w wyznaczonym przez harmonogram odbioru odpadów w terminie;
2. do 2 dni roboczych - dla innych sytuacji związanych z niewłaściwym świadczeniem usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady.
Uwagi zgłasza właściciel nieruchomości: telefonicznie lub pisemnie lub elektronicznie poprzez numery telefonów i adresy (w tym elektroniczne) wskazane poniżej:
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta, firmy Chemeko System –koordynator gminny.
E-mail: bok@chemekosystem.pl
Telefon: 71 349 90 71
Kontakt z urzędem Gminy Miękinia:
E-mail: reklamacje@miekinia.pl
Telefon: 71 735 92 66
Bądź poprzez elektroniczny formularz, dostępny na stronie www.miekinia.pl/odpady w folderze: Zgłoszenia/Interwencje.
Każde zgłoszenie musi zawierać dane niezbędne dla ustalenia okoliczności, w szczególności:
• Imię i Nazwisko zgłaszającego;
• Adres nieruchomości dotyczącej reklamacji;
• Opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.