Menu poziome
Menu lewe
Aktualności
Zakończenie realizacji zadania na usuwanie azbestu z terenu gminy Miękinia w 2020 r.
8 października 2020
Gmina zakończyła realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miękinia w 2020 r.”. Zadanie było realizowane przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Wykonawcą prac była firma Logistyka Odpadów spółka z o. o., siedzibą w Katowicach ul. Adama Mickiewicza 29, 40-085 Katowice, która została wyłoniona w trybie zapytania ofertowego.
W ramach zadania, którego całkowity koszt realizacji wyniósł 17 599,68 zł, gmina Miękinia uzyskała dotację WFOŚiGW we Wrocławiu w kwocie 5 300,40 zł. Zadanie zakończyło się we wrześniu b.r. i obejmowało demontaż, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych wykonanych z azbestu na budynkach zlokalizowanych na terenie gminy Miękinia w ilości 20,37 Mg.
W przyszłym roku planowana jest kolejna edycja zadania, przy wsparciu finansowym ww. instytucji. Mieszkańcy mogą składać deklaracje do końca 2020 r.
http://wfosigw.wroclaw.pl/
W ramach zadania, którego całkowity koszt realizacji wyniósł 17 599,68 zł, gmina Miękinia uzyskała dotację WFOŚiGW we Wrocławiu w kwocie 5 300,40 zł. Zadanie zakończyło się we wrześniu b.r. i obejmowało demontaż, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych wykonanych z azbestu na budynkach zlokalizowanych na terenie gminy Miękinia w ilości 20,37 Mg.
W przyszłym roku planowana jest kolejna edycja zadania, przy wsparciu finansowym ww. instytucji. Mieszkańcy mogą składać deklaracje do końca 2020 r.
http://wfosigw.wroclaw.pl/
Liczba odwiedzin: 1492