Aktualności - Centralna Ewidencja Emi - Urząd Miejski w Miękini

Burmistrz przyjmuje w środy, rezerwacja wizyty pod nr tel. 71 735 92 16

Wyszukiwarka

Przejdź do: BIP
Przejdź do: Facebook
Przejdź do: Wersja kontrastowa serwisu
Przejdź do: RSS


Oficjalny serwis internetowy
Gminy Miękinia

Menu główne


Menu poziome

Aktualności

Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków – obowiązek złożenia deklaracji

21 czerwca 2021
Od 1 lipca każdy Właściciel lub Zarządca nieruchomości mieszkalnej i niemieszkalnej będzie miał obowiązek złożenia deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB).
Deklaracja dotyczy źródeł ciepła i źródeł spalania paliw na terenie nieruchomości. Można będzie ją złożyć drogą elektroniczną na stronie: https://zone.gunb.gov.pl/ lub w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Miękinia, ul. Kościuszki 41 (wniosek dostępny pod adresem: https://zone.gunb.gov.pl/dokumenty-do-pobrania/)\
Obowiązek złożenia deklaracji spoczywa na właścicielu lub zarządcy budynku, w którym znajduje się źródło ciepła i spalania paliw.

Na wysłanie deklaracji mieszkańcy będą mieli 12 miesięcy w przypadku budynków już istniejących. W przypadku nowo powstałych obiektów będzie to termin 14 dni od uruchomienia nowego źródła ciepła lub spalania paliw.
Odpowiedzialnym za to zadanie jest Główny Urząd Nadzoru Budownictwa (GUNB).

Więcej informacji na stronie GUNB: www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow-faq

Liczba odwiedzin: 3964

Stopka

Płatności online
Zamknij