Menu poziome
Menu lewe
Pożegnanie lata w Miękini
Data rozpoczęcia: 1 december 2010
Koszt całkowity: 35 959,80 PLN
Program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Montaż finansowy:
Dofinansowanie z UE - 21 229,46 PLN Budżet Gminy Miękinia – 14 730,34 PLN
Dofinansowanie z UE - 21 229,46 PLN Budżet Gminy Miękinia – 14 730,34 PLN
Opis:
W ramach realizacji operacji 20 sierpnia 2011r. odbyła się w Miękini impreza plenerowa „Pożegnanie lata w Miękini”. Organizując imprezę podjęto następujące działania: - wynajęta została scena 10*12 m zadaszona i osłonięta, z nagłośnieniem oraz oświetleniem spełniającymi wymogi koncertujących zespołów; - w celu wyeksponowania produktów lokalnych wynajętych zostało 8 stoisk drewnianych; - do zabezpieczenia imprezy pod względem bezpieczeństwa oraz medycznym wynajęta została firma ochroniarska oraz zabezpieczenie medyczne –karetka wraz z obsługą - wynajęto zespoły sceniczne (Kabaret „Paranienormalni”, kapelę ludową „Kulinianie” – muzyka biesiadna, „Wenderski Band” – covery różnych zespołów - przygotowano plakaty reklamujące imprezę – 100 szt. - wynajęto ławo – stoły – 60 szt. - wynajęto toalety – 3 szt. - zorganizowane zostały konkursy dla dzieci, w ramach których nagrodami były zakupione w ramach realizacji operacji piłki.
W ramach realizacji operacji 20 sierpnia 2011r. odbyła się w Miękini impreza plenerowa „Pożegnanie lata w Miękini”. Organizując imprezę podjęto następujące działania: - wynajęta została scena 10*12 m zadaszona i osłonięta, z nagłośnieniem oraz oświetleniem spełniającymi wymogi koncertujących zespołów; - w celu wyeksponowania produktów lokalnych wynajętych zostało 8 stoisk drewnianych; - do zabezpieczenia imprezy pod względem bezpieczeństwa oraz medycznym wynajęta została firma ochroniarska oraz zabezpieczenie medyczne –karetka wraz z obsługą - wynajęto zespoły sceniczne (Kabaret „Paranienormalni”, kapelę ludową „Kulinianie” – muzyka biesiadna, „Wenderski Band” – covery różnych zespołów - przygotowano plakaty reklamujące imprezę – 100 szt. - wynajęto ławo – stoły – 60 szt. - wynajęto toalety – 3 szt. - zorganizowane zostały konkursy dla dzieci, w ramach których nagrodami były zakupione w ramach realizacji operacji piłki.
Liczba odwiedzin: 5072